Bio

I dag har jag vart i skolan och haft en lektion, engelska. Vi fick veta resultatet på nationellauppsatsen, och jag är supernöjd!! VG+ fick jag, det som saknades var den där fingertoppskänslan som Sara uttryckte det.

Sen åkte jag till stallet och Christopher var med. Han ville rida så det fick han :P Han var duktig, höll på att ramla av först, men sen hittade han tillbaka balansen som han hade förr. Och man kunde faktiskt se att han har ridit förr... Han tyckte det va kul å kunde tänka sej att följa me fler gånger..

Nu ska jag försöka bränna ut våran spanskafilm, sen ska jag baka en kladdkaka som vi ska bjuda på i mon. Sen ska jag in till GBG igen för vi ska på bio me klassen. 21 tror jag den hette, har ingen aning om vad det är för en film, men hoppas den är bra XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0