Hejsan!

Blev just nu lite sur för jag hade skrivit en lång text som jag just skulle publicera men den försvann när jag tryckte på spara-knappen. Men ska försöka göra om det igen...

Så nu har jag alltså varit uppe hos Mika över lovet igen, vilket brukar resultera med att jag börjar med något nytt. Förra året var det bilddagboken och nu är det alltså denna blogg som påbörjas. Egentligen har jag haft en hemlig blogg tidigare på veckorevyn, men när dom nu gör om sin hemsida passar dom på att ta bort bloggfunktionen. Det kanske i och försig är bra så kan ingen "obehörig" läsa det jag skrev där...

jaja, i vilket fall så har jag vart i skolan i dag. Det hände inget speciellt förutom att jag och Anna flummade bort spanskalektionen med att planera våran kommande film. jag kan säga så mycket som att den ska vara på spanska och vi ska handla och baka kladdkaka.. :P fortlöpande info om hur det går kommer att komma... Vi har i alla fall höga planer för den så den kommer att bli succé!!

Sen hade vi rast och den spenderade vi ute på trappan. Lugnt till en början, men som alltid när Anna är med händer det nått kul. Plötsligt utbröt ett pappersbollskrig mellan oss tjejer och några killar på andra våning som hade lektion med öppet fönster. Det flög bollar upp och ner en stund, men snart tröttnade killarna. Då gick de och hämtade vatten som de kastade på oss. Då gick vi in...

Lena ringde nyss så nu ska jag ner till Åsa och träffa henne en stund. Sen ska jag springa med brorsan tror jag.
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0