Horse Show med Anna!

Nu har jag just kommit hem från en dag på scandinavium med Anna. Vi tittade på finalen i världskuppen i hästhoppning. Vi hade VIP-biljetter som Anna hade fixat så vi fick skaldjursbufé. Mums! Käka kräfta för första gången i mitt liv och det var gott! Sen tittade vi på den mycket spännande finalen. Helena Lundbäck, Rolf-Göran Bengtsson och Royne Zetterman var med från Sverige, och Helena och Roffe red felfritt i första omgången. Andra rundan rev de det sista hindret båda två... Vann gjorde Meredith Michaels- Berbaum. Han var grymt duktig och verkligen värd segern!
516422-11


Nu när jag kom hem deklarerade jag så att jag ska få pengar tillbaka innan midsommar.. Alltid bra att ha inför sommaren :P Nu ska jag ta det lugnt och vila upp mig för i morgon ska vi gå 1,8 mil med klassen. Det ska faktiskt bli rät kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0