Modell i dag

Skolan först i dag. Åkte med pappa in. Vi tittade på en bra film, North Country hette den. Handla om kvinnor i en relativt liten ort, som skulle jobba i gruvor, men männen där ville inte det. De sextrakaserade tjejerna, speciellt de yngre, snygga singlarna. Tillslut fick en tjej nog och hon försökte anmäla det till chefen, men då ville han att hon skulle sluta. Då träffar hon en snäll advokat från London som hjälper henne att driva fallet i domstol. Jag vill inte avslöja slutet men som de flesta andra filmer så slutar den lyckligt...

516422-2


Sen var jag på Mickans skola. Hon har något slutpojekt så hon ville ha mig som modell. Det var skitkul blev massa fina bilder...  =) Bara för att hon e så grym på att fota, för jag blir aldrig bra på bild annars. Det var väldigt kul att träffa henne i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mickan

hihi söötnos! Du är ju så söt! du blir asbra på kort

2008-04-22 @ 08:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0