Morsning!

Gick upp klockan sex i morse för att åka till skolan. Har haft svenska och englska, men båda lektionerna var ganska meningslösa. På svenskan skulle vi ut på stan och tjuvlyssna på par som pratade och komma fram till skillnader mellan tjejer och killar vad gäller sättet att prata på och vad de pratade om... Vi gick och köpte varsin frapino på expresso house så satt vi i varsin fåtölj och lyssna på en tjej och en kille en stund. En kort stund. Det var tråkigt...
Sen gick vi till nordstan istället och Kicki köpte en skinnjacka på cubus. Jättefin var den. Sen gick vi tll Indiska och kolla på alla underbart fina kläder dom har där. Det är farligt att gå dit med Anna, men jag lyckades med att inte köpa något!

Ska snart iväg på en kurs i Ljungskile. En ledarutbildning som SISU har, så att jag kan vara seglarinstruktör i sommar... Kan också vara bra för barngympan. Och för allt annat man ska göra här i livet.

Nu ska jag packa det sista, sen ska jag åka och hämta Teresia och Lina och sen bär det av till Ljungskile. (Hoppas jag inte kör fel i Tingstadstunneln!!)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0