Nu är jag trött på det här!

Jag orkar inte me att va sjuk nu. Har asmycke ja måste göra, geografiarbete om klimat, spanskafilmen ska redigeras, förberedelser inför nationella proven i engelska, läsa ut en bok på engelska som jag inte fattar ett skit av... Men jag orkar inte.

Har suttit vid datorn å kollat på Mio min MIo som jag just har laddat ner. Den var bra, förutom att den tydligen gjordes på engelska så allt e dubbat.. =/ men, men.. Jag har laddat ner Heartbreak kid också så får väl se om jag tittar på den me. Fast just nu är jag rastlös. Brorsan undra om ja ville segla me honom. vädret är ju underbart i da, men jag orkar inte ens gå ut... Bajs för att vara sjuk!

Kommentarer
Postat av: nathalie

neej:/ hoppas du blir bättre så att du kan komma till skolan på måndag! :) bamsekram

2008-04-20 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0