Nya slingor

Mamma hjälpte mig att göra nya slingor i förmiddags. Det blev bra, så nu är jag blondare igen. Sen skrev jag ett ansökningsbrev för min bror. Jag tycker att han skulle passa att vara med i Wild Kids till hösten. Fick dock åka akut till posten i Kungsbacka för att posta brevet då det var sista dagen i dag, å ja missa tömningen här hemma vid 12. Tur att man har körkort! Så skulle jag köpa frimärke, tömningen i Kba var vid 15, jag åkte hemmifrån vid 14. Hade alltså en timma på mej, lugnt tänkte jag. men godisaffären hade stängt, frimärkerna på macken i Åsa var slut, på macken i fjärås sålde de inga, men till slut fick jag tag i ett på Hydro i Kba. Så skulle jag bara hitta till postlådan med den underbara sena tömningen. Tur att det var där man skulle hämta ut körkortet så att jag hade varit där förr, annars hade jag garanterat inte hittat. det låg långt inne i industriområdet. 14.55 stoppade jag brevet i lådan

Sen passade jag på att handla lite till middagen med när jag ändå var i Kungsbacka. Och när jag ändå var på Kungsmässan passade jag på att gå i affärerna med. Köpte en body till Joel, och en blus till mig på Indiska.


 

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0