Telefonen ringer

Det ringde just på min mobil. I andra änden av linjen hör jag ett barn säga hej. Jag förstår genast vem det är och skyndar mig säga hej. jag frågar honom hur det är, och han svarar att han har fått fotbollsskor för han ska börja spela fotboll till sommaren. Sen frågar jag honom vad han har gjort i dag. Han svarar att han har ätit på McDonalds och att han har varit hos doktorn. Jaha, va han snäll frågar jag. Ja, han tittade på mina prickar, dom var fina, svarar han. Sen säger han att han ska gå och lägga sig och jag säger som vanligt puss och godnatt. Han svarar det samma. Sen, precis innan han lämnar telefonen till sin mamma säger jag att jag älskar honom. Han ger ifrån sig telefonen, men ångrar sig snabbt. Jag glömde säga en sak hör jag honom säga till sin mamma i bakgrunden. Han tar luren igen. JAG ÄLSKAR DIG säger han till mig och jag blir varm i hela mig!

Han är fyra år, det fyllde han i lördags. Och han är den jag älskar mest i hela världen.

Min Tobias, hoppas du stannar för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0