Där går mitt hjärta, där går den jag älskar...

Jag och mamma gör plommonsylt. Eller hon gör och jag tittar på. Och äter lite. Så nu gör min mage uppror. Plommon till lunch är inte att rekomendera. Jag var duktig i går med. Kicki ringde och kom med den brilljanta idén att vi skulle ut och springa. Sprang runt sjönvid reningsverket, bort till naturreservatet, igenom och ut på andra sidan, upp på vägen och sen runt sjön igen och sen hem. Sprang väl ca en timma men det var inte ens jobbigt. Sprang och småprata om allt möjligt. Mycket trevligt, sen hämta vi badrockarna och gick ner till havet. Nakenbad blev det. Hur härligt som helst!! Kom fram till att jag inte hade gjort det sen jag va med Anna för typ 6-7 år sen...

För att knyta ihop gårdagen; jag gjorde faktikst alla punkter utom den sista. Manikyren åkte dock av lika fort som den kom på, det var inte riktigt min grej, och jag skrev inte ut bilderna, men sorterade dem så jag vet vilka jag vill ha på papper. Ska skicka dem till framkallaning tänkte jag så får man bra kvalité på dem med...

Jobba sen, bara tre dagar kvar. Sen börjar skolan. Antagligen ska jag och mamma åka på sistaminuten resa i mitten av september, något att se fram emot.

Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0