Schoolbag in hand he leaves home in the early morning...


Min dag kommer att bestå av följande:

  • klä på mig (ett heldagsprojekt iofs..) 
  • Bränna ut mosters familjefilmer på DVD
  • Måla naglarna med fransk manikyr (kommer hålla max en dag antagligen..)
  • Gå ner till posten, köpa frimärken och posta ett brev
  • Göra tassavtryck på min lilla (s)katt
  • spela gitarr
  • skriva ut bilder och sätta in i album (om min cp-skrivare är vän med mig i dag..)
  • hmm,, hinner nog inte med mer innan jag ska sova igen..

 Köpte inte så mycket i går, men hitta en söt Filippa Mossi jeanskjol. Upptäckte också att de fått in Peak Performance t-shirtar, men de var konstiga, typ korta och tjocka... De som ser ut så blev nog glada i alla fall. Nästan inget folk där heller eftersom skolan började i går för många. Skönt att ha lov i några dagar till. Men samtidigt längtar jag faktiskt...



 

a year without you, how will it be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0