Sitting here alone with my memories...

Jobbat i dag igen. Men har gjort min sista dagtur nu. Bara tre kvällar kvar som är planerade. Hoppas på att få vicka på helger emellanåt. Sitter och lyssnar på Sanna Nielsens Empty Room. Så underbart fin är den. Ryser varje gång jag hör den. Jag hörde en annan låt på radion innan när jag jobbade som har funnits med hur länge som helst och antaligen har Kigge den på sin I-pod, men jag kan inte komma på vad den hette eller hur den gick. hmm.. jag får väl leta igenom alla 2952 låtarna och se om jag hittar den... Har för övrigt lagt beslag på hans I-pod eftersom han har glömt den här. Batteriet är snart slut men ändå...

I morgon ska jag och mamma till Ullared. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0