Yesterday, all my trubbles semed so far away...

Oj, jag har visst missat att blogga på ett tag. Men jag har väl bara jobbat mest hela tiden. Hemtjänsten är det som gäller nu. Det är kul. Har jobbat idag, skulle jobbat till fyra, men dom fick för sig att jag skulle jobba kvällen så dom skicka hem mig igen vid ett. Men kom sedan på att jag ska till Anna i kväll på avskedsmiddag. Buhuuu hon åker nästa vecka till London och är borta ett år. Fy vad jag kommer att sakna henne!! Men jag ska väl åka dit och hälsa på hoppas jag. Nu käkar jag glass, choklad så klart, och tänker sätta mig på altanen och sola lite. Njuta av de sista solstrålarna innan vintern. Suck,, jag vill ha mer sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0