Half of the way to go...

I morgon får vi jullov! det ska bli skönt, men samtidigt lite tråkigt. Det innebär att Anna slutar och Belinda kommer tillbaka. Och Anna gick utan att säga hejdå i dag, så jag hoppas verkligen att hon kommer i morgon!

I dag har det varit en fantastisk dag. Jag har varit hur glad som helst! Det började med att jag träffade Anna på tåget. Hon kom hem från London i går och ville träffa alla i dag i skolan. vi kom till Skatås, där massa människor kom fram och berömde mig för dikten jag läste i går. Just det, har ju lovat att lägga upp den... Sen sprang vi milen, jag och Axel sprang tillsammans och höll vårt mål att ha 6-minuterstempo. Det innebar att vi klarade under timman precis!! 59,33 hade vi och jag är hur stolt som helst!!!!!



Sen åkte jag och Anna till skolan och tjötade med alla kill-lärarna en bra stund innan vi åkte vidare till stan och sedan till Kållered där Annas pappa hämtade oss. Så fick vi skjuts hem, Anna till Onsala och jag hem till mig. Han har flyttat hit och det är kul för då bor Anna nära mig varannan vecka :P

När jag kom hem skulle mamma och André precis åka ner till hans julavslutning, så då åkte jag med dit. Det va mysigt med luciatåg (det första för mig i år), kak- och pyntförsäljning och annat mysigt. De hade gjort fina pepparkakshus som föreställde olika kända byggnader. Det i mitten av bilderna hade min lillebror gjort med sina kompisar...
   


Fick dock lite ångest över hur jag har klarat mig igenom tio år på Åsaskolan med dem lärarna. FY säger jag bara, vilka hemska minnen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0