How can you just turn away from me?

Nu har jag nästan gjort klart hela kina-arbetet. Bara lite finputs kvar som jag fixar i mon. Dagen i dag; skolan, såg en halv film (slutet) eftersom de andra hade börjat redan på mattelektionen. Åkte till Ikea och köpte lite julklappar. Sen hem och städa rummet eftersom mamma fyller år och vi har haft kalas. Hann dock inte vara med eftersom mitt arbete måste bli klart, dessutom har jag prov i spanska i morgon som jag inte har hunnit plugga till än. Sen ska boken läsas ut i kväll helst så att ja kan skriva min recesion i mon. Jag är stressad som f***n men nu e det bara två dagar kvar, sen gör vi inget mer vettigt i skolan innan lovet. Och på onsda kommer Anna hem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0