No matter how far I come...

Nu orkar jag inte va sjuk längre. Det är tråkigt... I morgon är det julafton och då går det massa kul på tv:n åtminstone. Fördelen med att titta på tv4:as filmer en förmiddag är att man slipper reklamen, nakdelen är att det bara visas b-filmer. Tittade på Air Bud i morse, en amerikansk film om en hund som spelar fotboll och  är lagets hjälte.

Till råga på allt var den dubbad av några löjliga röster och så tråkigt förutsägbar att man visste hur den skulle sluta innan den ens hade börjat. Det enda bra i filmen var de söta små valparna som kom till världen, men det visades alldeles för lite av dem...

Jag är uttråkad och måste hitta något jag orkar göra, kanske gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0