And the rain is falling but we go...

Mamma kom just in med en överaskning, en rad av blåbär och smultron på ett strå, mums!! Har varit i Frillesås i dag och passat Joel en stund. Sen kom jag hem, åt lite och nu sitter jag här vid datorn. Hinner tyvärr inte uppdatera så ofta som jag hade velat, jobbar ju typ hela tiden.

I fredas hade vi i alla fall mys med seglargänget. Skulle sovit i Annas båt, en stor segelbåt som vi drog ut me. Seglade runt en stund i fjorden, sedan la vi till vid länsmansröv och bada lite. När vi skulle vidare för att lägga till för natten kom plötsligt kolsvarta moln emot oss och det blåste upp som bara den precis när vi skulle lägga till. Det slutade med att vi gick för motor tillbaka till Gårda och la oss i hamnen igen. Satt där och grillade ute på piren och åt i båten. Var inte hemma förrän vid 2 på natten och då kan jag lova att jag var trött efter jobbveckan.

Tränade i går för Karin från VKSF, det var jättekul och inspirerande så nu måste jag träna innan hon kommer igen på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0