Ett försvunnet hjärta som brister ut i gråt...

Den varmaste dagen på lääänge i dag. Har jobbat hela dagen= åka motorbåt runt hela fjorden. Har bättrat på solbrännan samtidigt som jag har fått betalt för det. Var dock tvungen att hoppa i vattnet några gånger för annars hade jag dött av värmeslag. Jaja, helt okej. Sista dagen i seglarskolan för i år gick kanonbra. Nu kommer jag bara att minnas allt som var bra och roligt, så jag längtar redan till nästa sommar!!



Ska snart åka in till Kungsbacka med Matilda och en kompis till henne och gå ut en sväng. Blir inte så sent med tanke på att jag arrangerar Old Cup i morgon tillsammans med Teresia. Det ska bli kul. Det kommer nog många och det lär ju bli fint väder i mon också.

Har just skickat ett mejl till dem i SS Kaparn om att jag är intresserad av att delta i deras e-jolleträning. Har bestämt mig för att köpa Filips e-jolle nu om jag får för honom så nu vill jag försöka satsa en del på seglingen. Det är så trist att seglingssäsongen i ÖSS är slut om två veckor. Men är det en sommarklubb så är det...

Mönster på söndag till tisdag i alla fall!! Det ska bli så enormt roligt att tillbringa dagarna där med de underbara människorna!!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0