Ge mig nått som tar mig någonstans...

Äntligen är veckan över, eller aa, i seglarskolan i alla fall. Tänker inte sätta min fot där nere på hela helgen faktiskt. Sitter vid datorn och gör inget mer än att lyssna på Håkan i kväll. Skulle varit på Åsa-kalaset, men jag pallar inte det. Det kostar dessutom 120 spänn numera och det är det inte värt... Men behöver nog vara lite själv med tror ja. Ska i vilket fall träffa underbara Anna i morgon. Längtar!!

Ska försöka spela lite Håkan på gitarr nu. Vill bli bättre så det är väl bara att öva gissar ja.

Kommentarer
Postat av: Tezzieeebessie

Joohoo då

Jag längtar redan ner till Gårda! Jag älskar det stället å tänker inte hålla mig därifån i helgen :P Förresten vadå never seen her cry before? Det har du väl?

PUSSELIPUSS!

2008-07-18 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0