I don't say I'm sorry if I'm not...

Jag tänker inte i fyra veckors tid sitta och skriva att jag har vart nere vid Gårda Brygga och jobbat i seglarskolan faktiskt, så det skriver jag inte nu heller. Det var spiksegling i kväll, jag vann över Teresia och Lina,  kanske inte jättekonstigt eftersom jag seglat den båten längre, men Lina kom tvåa och det var första gången hon överhuvud taget satt i en e-jolle. Dukigt av henne!!! <3

Det har varit en kanonbra dag i dag. Allt har flutit på och blivit som jag velat. Eftersom jag är huvudansvarig så är det jag som bestämmer i tribunen på dagarna och det känns skönt XD haha, nej men jag tror inte att dom andra tycker att jag kör  för mycket med dem. Jag har dock lite ont i ansiktet, dels av solbränna, dels av att jag fick en vindvimpel i plast precis under ögat när jag skulle dra upp Linas båt efter spikseglingen. Så nu har jag ont, ont, ont... men det är sommar, fint väder och lagom vind för nybörjare så jag är glad ändå XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0