I've never seen her cry before...

Han inte skriva i går, men  fick i alla fall veta att Lena och Peter fick en liten Elsa!!! Så underbart roligt!! =D Jag jobbade hela dagen, sen sov jag hos Teresia och hon sjöng vaggvisa för mig på kvällen efter att vi hade titat på Robin Hood. Mys, Mys, Mys...

Jobbat i dag med, sen ner till torsdagsseglingen där det var sjukt många elever med. Kul, men jobbigt eftersom alla föräldrar frågar mig om allt eftersom jag har ansvaret för seglarskolan och jag är den enda som de känner igen. Suck. Seglade i alla fall inte, det fanns mycket att fixa med seglarskolan. Är för övrigt ganska trött på den för tillfället. Och de är jag inte ensam om... Allt bara går sönder.

Varje hårstrå på ditt huvud har jag räknat, du är värd mer än allt fåglarna samlat. Inga tårar har du fällt, inga sorger har du mött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0