My life is worth more now...

Seglarskola igen som vanligt... Öset va sönder i dag igen, men jag satte mig bara ner och skrattade åt eländet. Vad annat kan man göra? Sen gick det mesta fel, men vädret var ju i alla fall fint så vi var glada. Tessie kom hem till mig sen, vi var überseriösa med att komma på lite nya lekar för de tråkalvarliga icke leksugna barnen vi har denna veckan. Det gick faktiskt riktigt bra. Tror jag. Vi har i alla fall plastat in massa ord i olika ordklasser. Sen ska två lag samla så många ord som möjligt under veckan och till slut bilda en lång rolig mening var. Hm, hoppas dom gillar't...

Planerar Old Cup för fullt också. Det blir nog skoj, hoppas vi får lite fler funktionärer bara... Nu ska jag sova, är trött som ett hårdkokt ägg. God natt!

He smiled at me, and I smiled at him...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0