My little brother is in his bedroom smoking weed...

Jag har inte orkat blogga, men i går var i alla fall jag och Mika inne i Kba en snabbis. Åkte bussen vid 16.40, var inne vid tio över fem. Hann köpa massa grejer, bla ett par mysbyxor som jag har flyttat in i... Vi var på BikBok när vi hörde en väldigt bra låt, Alfie med Lily Allen. Man vill bara hoppa runt när man hör den, men texten är rätt sorglig egentligen...

I dag har jag haft träning. Började med åskskur, sen helt vindstilla just när vi skulle gå ut, men sen blåste det upp så till slut blev det hårdvindsträning. Det var riktigt kul, trots otaliga kapsejsningar av både mig, Teresia och Hanna XD HAHA En stund låg vi i vattnet allihop samtidigt efter att jag hade kört på Tessie så att vi båda välte och Hanna tittatde så intensivt på oss att hon också gick runt =) Stackars Karin hade fullt sjå med att hålla ordning på oss. Men hon är grym! Jag har lärt mig JÄTTEMYCKET på de här två tillfällena vi har haft, och det är kul. Har fått till flera bra slag nu och allt blir så mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0