And we said goodbye to each other...

Vaknade vid halv elva i dag. Var faktiskt ganska pigg, men det blev ju inte så sent i går heller. Var väl hemma vid kvart över ett ungefär. Tråkigt att det inte gick nåra senare tåg för jag hade gärna stannat längre. Det var massa folk från Hulebäckgymnasiet som också hade haft skolavslutning igår där. Fast jag hade nog inte fått stanna längre för Sara och Josse...  haha XD men kul hade jag i alla fall!!

I dag har jag städat mitt rum för mamma å Boye ska ha typ fest här, å ja ska passa kusinerna i Frillesås. Ska köpa pizza på vägen dit så vi ska väl ha lite myskväll där. I mon blir det till att jobba hela dan. Vi ska ha provapå-dag i seglarskolan å jag ska va där vid tio tror jag... ska bli lite kul faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0