And we will always remember that we are one...

I går kväll fick jag brev från Ksenya!!! det var jättekul och hon var grymt duktig på svenska!! tänk att någon kommer på att läsa svenska sådär utan vidare i Vitryssland, och sen har sådan tur att det kommer ett gäng svenska ungdomar dit och hälsar på henne!! Hoppas att vi kan hålla mejlkontakt nu för det skulle vara väldigt kul.

Har vart på utbildning i dag eftersom jag ska jobba i hemtjänsten i sommar. Det var lite intressant men vissa av de som föreläste var inte så pedagogiska om man säger så... Vi fick veta lite om hur man ger medicinerna, hur man tar blodtryck och hur man lindar ben bland annat, kan vara bra att kunna...

Sen åkte jag och mamma till Högsbo, till Båths, och fixade mitt fall till båten. Köpte en ny flytväst med. En ljusblå Baltic väst. Jättefin!! =)

Hoppas mamma kommer hem från morfar snart för jag vill ha MASSAGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0