Flying over the ocean and never return...

Sov som sagt hos moster i natt, vaknade av en bamsekram från min älskade Tobias!! Han är verkligen sötast i världen och jag älskar honom mest av alla!!!!!!!!! Sen lekte jag lite med honom innan jag åkte hem vid halv tolv. Åkte ner till Gårda Brygga och seglade. Blåste ca 5 m/s, helt perfekt, så jag tog mig runt i princip hela fjorden. Man fick kränga en del så det blir nog träningsvärk i mon. Men det var det värt.

Tänkte att jag skulle gå ut och springa nu, men insåg att mina skor inte är tvättade sen branden så de är helt svarta. Hmm, kan det vara en bra anledning till att slippa springa? egentligen inte antar jag men jag orkar inte tvätta dem, det får mamma göra för det är hon bra på.. :P

Just nu saknar jag klassen väldigt mycket, och speciellt Anna. Förstår inte hur jag ska klara mig ett helt år utan henne...

´

And I wish you were here on my side, to help me stand and help me laugh...

Kommentarer
Postat av: nathalie

blir det nån tjejkväll hos dig?:D för då kanske vi snart träffas.

2008-06-28 @ 17:24:24
Postat av: Carro

Jag vet faktiskt inte riktigt,, har inte lyckats övertala mamma än tyvärr, men jag återkommer om det...

2008-06-30 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0