I commi'n back home..

Har varit nere i Falkenberg sedan i onsdags därav har jag inte kunnat blogga på några dagar... Campade med tjejkusinerna och det var mys. Vi skulle varit på Tylösand, men eftersom inte alla var 18 och jag inte var deras målsman fick vi inte komma in. Det var tydligen någon regel som alla campingar har.. Surt eftersom vi trodde att vi va tvugna att åka hem igen, men så lyckades Henrik fixa så att vi fick bo på Skrea Camping i stället så allt löste sig tillslut,,

Nu är jag i alla fall hemma igen, men eftersom mamma har bjudit hit massa tråkigt folk så har jag bjudit in mig hos min moster så jag ska sova där i natt. Lugnare än hemma i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0