Long time ago...

Oj, har visst glömt att blogga på ett tag tror jag, men har inte hunnit/orkat tänka på allt nu de senaste dagarna. I går var i alla fall jag hos morfar och körde in hö, sen gick jag och Jessie upp i skogen och kollade läget. Sedan va Jessie tvungen att gå hem för dom skulle ha möte, men efter ett tag kom hon tillbaka och då gick vi upp igen. Fick varsin slang som vi släckte med en stund, sen träffade vi en brandman som hette Johan. Han var från Lindome brandstation och varsjukt rolig. På typ tre timmar eller nått fick han inte gjort så mycket mer än att bära en slang runt i skogen. Vi hittade kyrkor som vi försökte koppla våra slangar till, men då försvann alltid trycket.. hm, skumt. Men till slut hittade vi två slangar med asgrymt tryck i så då sprutade vi fram till midnatt. Jessie och Johan spruta me en tillsammans och jag va lite mobbad en bit ifrån dem...
  

Antagligen ska vi upp till skogen en liten stund i kväll me.. men får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0