Summer and rain...

Festade i går, cyklade hem vid ett-tiden för jag ville inte dela tält me brorsan, Annika, Sara, och Jeppe. Haha XD Men det var trevligt, Teresia va där, och Lina kom sen, fast då skulle ja åka... Har kommit fram till att vi blir exakt lika speedade när vi blir fulla ja och min bror och jag stod och asgarvade åt honom hur många gånger som helst...

Nu håller jag på att göra mig i ordning för att åka till Säve och servera på bröllop. Ska hämta Frida på stationen vid 12.40. För en gångs skull vill jag absolut inte bli stoppad av polisen för jag vet inte om jag blåser rent om jag måste göra det. Drack iofs inte så mycke i går men jag vet inte hur länge efter det ger utslag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0