That's why shirt happens...

Vart ledig i dag, åkte till Säve å va på stranden me Josse. När hon skjutsa mig till bussen körde en bil om oss å killarna i den vinka asmycke. Så såg vi att det var en kustbevakningsbil med kustbevakare i. De stannade vid ett rödljus och veva ner rutorna när vi stanna brevid. De var bara almänt trevliga och frågade hur det va med oss. Det var lite kul, men vi blev rätt förvånade med tanke på att båda vi två har tänkar om att bli kustbevakare...

Sen gick jag till nordstan och kom på att det var dags att ge blod igen, så jag kila in på Droppen och lämna lite. Först stack dom mig i ena armen, men det kom inget blod där så då fick dom sticka i andra med... så jag gick därifrån med två megastora tryckförband om armbågarna. :P folk tittade konstigt på mej på tåget hem.

Sen åkte jag till stallet vid nio när jag kom hem och red Kongur en stund...

Det var min dag, nu ska jag sova så jag kan få sommarlov i mon!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0