You told me that I'm not pretty or nice...

En riktigt seg dag i dag. Var hemma vid halv fyra i natt, och sen upp klockan tio i morse. I och för sig lite kul att se soluppgången för en gångs skull... Inte nog med att jag är trött, jagg mår nog inte helt bra heller... Mår illa och har ont i magen, och nej, det är inte mensvärk...



Det var i alla fall väldigt kul på bröllopet i går. Brudparet var helt fantastiskt fina (visst ser dom kära ut!?!) och det var massa trevligt folk där. Först fixade vi med maten, plockade av borden från tallrikar, ställde fram vin och annan dricka. Senare stog vi i baren och det var skitkul!! Det var ingen som märkte någon skillnad om vi hällde i mycket eller lite sprit i glasen bara man fyllde upp med typ sprite och så. Fick komponera egna drinkar till vissa, medan andra beställde samma sak typ 20 gånger. De femton senare blev det bara tonic för vissa som beställde GT, hahahh XD dom märkte absolut ingenting.

I dag har jag träffat hela instruktörs-truppen och det känns bra. Får massa stöd av dom andra och alla verkar vara possitiva till att jag har tagit över. Får hoppas att det blir bra nu bara...

Nu ska jag snart sova för att jag ska orka segla i mon, hoppas min mage mår bra då...


A stranger surshing for somebody to love. She will never find anyone...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0