Tycker du som jag så rider vi, för då känn, för då känn, för då känner jag mig, jag mig fri...

Skolan tidigt i morse. Nat-prov engelska speaking. Gick väl hyfsat tror jag. Sen såg vi en dålig film i Svenskan, men det fanns åtminstone en mening med den. Vi skulle se en film i changern "film noir". Jag kom fram till att den vi såg i samhällskunskapen var inspirerad av film noir. Jag tycker inte om film noir!

Var i stallet sen. Red Jakarta, hon var fin i dag. Lite stel i ena varvet bara. Katta kom ut och ville se när ja hoppa. Ville kolla in Jakartas teknik över hindrena. Hon har gått medelsvår men är triangelmärkt nu efter en skada. Men hon tyckte det va skitkul att hoppa och ja fick tips av Katta hur jag skulle göra. XD

Fick hem ett uppgraderingsprogram till Pinnacle som jag vunnit på tradera i dag. Håller på att installera nu. Sen kan jag å Anna göra ännu roligare videos!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0