I can be brown, I can be blue...

Vaknade vid tio i dag av den underbara solen skinandes rakt på mig. Pluggade samhäll en stund innan jag åkte till gymmet och var där i en oh en halv timma. Sprang dock en timma av tiden och det var härligt. Åkte direkt till Frillesås sedan för att passa fyra små söta barn. Köpte pizza till dem, poppade popcorn och de hade hyrt film. Missade den tyvärr eftersom Joel inte var filmsugen utan bara skrek. Men jag har sagt det förut, det finns inget mysigare än när ett barn somnar i ens famn!!!

Sen var Tobias ledsen för att mamma och pappa inte var hemma när han skulle sova, så då fick jag ligga hos honom och klia honom på ryggen tills han somnade. Åter igen den underbara känslan av tillit att få ett barn att somna av ens närhet!! De andra två stod utanför dörren och var otåliga under tiden... Nu äntligen har jag fått en stund över, så jag ska väl försöka lägga mig nu innan jag måste gå upp och mata Joel igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0