When you say nothing at all...

Skolan, har håltimma som vanligt. Har hittat lite intressant fakta om narkotikans historia som jag ska läsa på lite grundligare i morgon eller i kväll när jag fått de söta små barnen att sova. Ska ha religion snart och börja jobba om Kinas religioner. Måste dock lämna tillbaks datorn innan 13.20 eftersom ettorna ska ha datakunskap. Bajs på att det inte finns datorer så det räcker till alla... Men får väl läsa i min religionsbok som för övrigt är ganska intressant.




Jag vet inte vad jag ska känna, jag vet inte vad jag ska göra,
Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag vill höra...
Måste alla veta? Måste jag berätta sanningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0