One another day has gone...

Har haft så ont i huvudet nu i några dar, har dessutom hafthur mycket som helst att göra så jag har inte hunnit blogga. Ska egentligen skriva färdigt min artikel som jag skulle ha lämnat in i måndags men det har jag inte heller hunnit. I går var det skola men hade ont i huvudet då med. Lyckades kämpa mig igenom hela dagen, med prov i religion och allt. Sen till hämta barnen i skolan och passa dem en stund, efter det in till Kba en sväng för att beställa badmintonkläder. Vidare direkt efter det ner till tribunen på möte i ÖSS. Massa kul saker diskuterades, bland annat ska vi köpa in nya båtar till klubben.

I dag var vi på besök på pliktverket. Fick massa info och nu är jag taggad på att göra lumpen.  Tror dock inte att jag kommer klara testerna på grund av min j***a rygg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0