When the stars go blue...

Har pillat en stund med att lägga in bilder på instruktörerna på våran lagsida i ÖSS. Har också renskrivit protokollet från vårat möte förra veckan. Ska äta snart och sen blir det nog bara tv-tittande hela kvällen. Jag behöver verkligen ta det lungt i helgen för jag har inte sovit så bra det senaste. Men jag behöver jobba så telefonen får allt vara på i natt ifall de skulle ringa i morgon bitti.Behöver pengar...

Jag behöver en ny vinterjacka insåg jag i morse när det var nästan nollgradigt ute. Jag vet precis hur jag vill att jackan ska se ut, problemet är bara att jag inte kan hitta en som ser ut så... Men får väl leta i alla affärer i stan nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer hem om en vecka idag:D vi kommer att ses snart gummman<3

2008-10-18 @ 18:11:26
URL: http://annaionsala.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman!

Jag saknar verkligen dig, hoppas du vet de. Pratade med Lasse igår och han sa att du var lite ledsen. Skriver inte om vad, men jag vet. Jag hoppas du verkligen vet att jag saknar dig som sjuttsingen. Har inte orkat skriva bdb eller bloggen om att jag saknar "visa personer" peciellt mycket för då måste jag typ skriva om alla känns det som. Det är jobbigt för mig också. Skolan kör hål i huvudet på mig och det är svårt att veta var man har alla kompisar och så. Det är jobbig att inte veta var man har alla. Eller att man vet att den personen väntar på mig (vi jobbar tillsammans). Jag saknar verkligen dig dig dig rackarns mycket! Kan du förstå de? Och jag tänkte att jag skulle ha en typ halloween midag när jag kommer hem, vad säger du om de?:) Nu är det bara sex dagar tills jag kommer hem. Då är jag hemma en vecka, sen är jag bara borta 1månad och 2 veckor. Sen hemma igen i tre veckor! Kan du tänka dig, tiden får jätte snabbt. Mycket snabbare än man tror<3 Kan du inte vara inne på skype lite mer så att jag kan snacka med dig:) vi måste ju planera våra planer till den dagen jag kommer hem på vinter vet du välle;) har faltisk tänkt på en bra början:D haha NU får både du och jag bita ihop och jobba på i skolan för snart är det faktiskt sommar igen, och trean kommer troligvis vara hur skön och slapp somhelst:D topppppen! Vi ses snart, många pussssar och kramar

PS i sommar efter jag har tagit körkort då åker vi till danmark och sen till vinter måste vi ta en skid vecka tillsammasn med massa annanat folkt!:D eller vad säger du? DS

2008-10-19 @ 09:55:48
URL: http://annaionsala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0