Wuld you cry, if you saw me cryin'?

Myskväll med tjerna i går!! Lagade tacos och pratade maaasssooorr =) Charlotte bodde i ett fint hus med häftig utsikt över Långedrag eller va det va. vatten i alla fall XD Sen mindre mysig bussresa hem... hmm..
   

I dag, vaknade vid halv elva av klockan, åkte till Frillesås för att följa me Jonna till stallet. Hon red en söt liten ponny-plutt. Sen gick jag med hem till dem igen och lekte/myste med alla barnen. Är hemma och grejar inför barngympan i mon...
        

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysig det såg ut på bilderna:) snart är jag också där! Det är bar tre veckor kvar nu idag tills jag kommer hem. Tiden ha fått fort. Hoppas det går bra med träningen (springandet) Vi får höras på skype nsart igen:) Pusskram

2008-10-04 @ 19:30:57
URL: http://annaionsala.blogg.se/
Postat av: nathalie

jaa, det ser jätte mysigt ut! jag får se till att kunna till nästa gång ;) var ska du praktisera någonstns. var det polisen? <3

2008-10-05 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0