Det är inte ditt fel, ingenting är ditt fel...

Jag borde plugga nu, men det är samhäll och jag är inte pepp på det. Landvetter i morgon! Ska bli såååååå KUL!! <3 Älska Bernadottegymnasiet med alla roliga saker vi gör! Är ensam hemma nu, har vart så hela kvällen eftersom det är hockey. Hemma match mot nått lag.. hmm vet inte vilka... sånt hade jag koll på förr...

Har tränat massor i dag. Sprang på gympan, ganska långt eftersom vi sprang fel, sen badminton. Det är kul trots att dom andra är (lite haha) yngre än ja =) men vi gör massa kul övningar. Fick dock inbetalningskort. Det är dyrt... Men jag tänker fortsätta i alla fall...

Så många punkter det blev i detta inlägg... hahah =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0