hör hur mitt hjärta sjunger tralldilldill...

Skolan i dag, gilllar inte tisdagar för dom e så sega,, har spanska sen hål i tre timmar. Skulle lämna blod men mina kärl krampade för att det var kallt så dom fick inget blod. Får gå dit om en månad igen... Sen engelska och natur, med seglars, haha jag har nog aldrig skrattat så mycket åt en lärare förr!! =D Sen va Lasse i korridoren och SLÄPADE mig på rygg genom hela korridoren inför Johan och Andreas.. hmm, inte så kul =/ Ska nog gå ut och gå så att man kommer igång med träningsshemat som Sara har lagt upp. Hennes mål är att minst hälften ska komma i mål på Göteborgsvarvet i smmar.. får väl se hur det går =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman:) Vadå göteborgsvarvet? Ska du springa de? :D Har ni Sara som gympalärare, haha fattar inte så mycket nu när jag inte hänger med. Pusskram Saknar dig<3

2008-09-27 @ 18:43:23
Postat av: Carro

haha jaop vi ska springa typ alla tjejerna i klassen,, eller jao, många.. Ne vi har inte Sara i gympa men det e hon som har dratt igång det ändå.. En rätt kul idé faktiskt =)

2008-09-28 @ 15:24:12
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0