Vad kommer härnäst?

Det börjar ju bli lite tradition att jag åker till Stockholm så här på påsklovet nu, det är ju tredje året i rad. Första året som jag var här skaffade jag en bilddagbok eftersom Mika hade det och det verkade kul. Andra året, dvs förra året, skapade jag denna blogg efter att jag hade varit här. Så nu funderar jag på vad jag ska få med mig föt något nytt hem denna gång... Långa sovmorgnar vet jag inte om jag vill ha, alltså sova ända till tolv, ett på dagen, det känns bara onödigt. Dricka coka-cola, njae det tycker jag ju inte om, dessutom är det onödigt att hälla i sig massa socker och koffein. Det skulle i så fall vara tedrickandet. Vi har druckit massor med te. Och kanske godisshottarna vi tog i går kväll var riktigt goda.

Men kanske det ska vara något mer konkret just härifrån. Hmm får fundera på vad det skulle kunna vara.. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0