I mina nya skor


Denna dagen började med att jag åkte ner till Gårda för att segla en stund med Kicki. Det blåste 11-13m/sek så det gick verkligen undan vilket var häftigt! Sedan blev det till att cykla snabbt hem igen för att duscha och byta om innan jag åkte in till Gbg för att träffa mina goa tältkompisar. Vi planerade vad vi ska ha för mat och vem som ska ta vad inför fjällvandringen nästa vecka. Jag ´kan ju erkänna att jag faktiskt har varit lite nervös inför den, men nu när vi har träffats och pratat igenom mat mm så känns det väldigt bra. Det kommer att bli kanonkul :o)

Vi passade också på att shoppa lite ihop när vi ändå var inne i stan. Jag köpte ett wind-stopperpanband, ett par skor och en stickad kofta. Koftan kommer troligen på bild på onsdag då jag och min kära kusin ska ha en fotodag ihop :o)

I morgon ska jag till tandläkaren i Halmstad för att göra en undersökning inför kommande kronbyggnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0