Så mycket att berätta!

Jag är ledsen att jag inte har lagt upp julkalendern på nåra dar, men jag har inte haft tid då jag har upplevt Europas största stad så intensivt att inget annat har hunnits med. Jag ska försöka sammanfatta våra dagar under några inlägg, mest för att jag själv ska komma ihåg allt senare :o)

Vår resa började i fredags då jag och Annika skulle åka från Säve flygplats till London Stansted för att hälsa på Matilda och julshoppa i den stora staden. Planet skulle gå vid 21,20, men vi fick snabbt veta att det var försenat minst 45 minuter. MINST. Det skulle snart visa sig att det plan vi skulle åka med inte hade lämnat london då klockan var 00,00. Vi insåg snabbt att det skulle dröja läänge innan vi skulle komma fram.


Somliga passade på att plugga lite när man ändå inte hade något bättre för sig... ;o) hehe

Säve flygplats stängde klockan tio den kvällen och därför skulle vi alla bli transporterade med bussar till Landvetter istället, detta skedde efter att vi suttit på golvet i vänthallen i fyra timmar. Framåt tretiden fick vi dock komma på planet och vi kunde äntligen lämna Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0