Rock

Jag lyssnar aldrig på rocklåtar, men just nu kände jag för att göra det. Så i min spelningslista finns just nu flertalet rocklåtar. Jag kanske håller på att bli sjuk? haha

Testet gick halvbra, dels har jag inte tränat på länge eftersom jag varit sjuk, och så blåste det massor så jag hade motvind en lång bit. Men jag är nöjd i alla fall. nu ska det tränas så att jag får en bättre tid nästa gång. Jag har kommit igång på riktigt med mitt arbete i gympan. Det ska lämnas in på fredag, men vi får se hur det blir med den saken.

Fint blir det i alla fall :o) Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev ju skit snyggt :D

jag håller också på med mitt, men de blir långt ifrån så snyggt som du har de!

2009-01-13 @ 13:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0