Solsken

I dag lyser solen så att man blir riktigt bländad när man går från centralen till spårvagnarna. Det är härligt tycker jag och man blir så mycket gladare av det. Tyvärr sitter jag inne mest hela dagarna och kan inte njuta av vädret som jag så väl skulle behöva. En komentar av en kompis: "Du ser helt döende ut!", och faktum är att det är ungefär så jag känner mig. Det är bara massa läxor hela tiden, men jag antar att det bara är att härda ut. Nu har jag samhällskunskap snart igen, och som vanligt längtar jag massor... (INTE)


Jag har ju glömt att visa min klänning som jag köpte häromdagen. Det kommer en bild på den i eftermiddag när jag är hemma.. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0