Jag har fått veta en sak...

Jag har fått veta en sak som har fått mig att helt tappa lusten att fortsätta blogga här. Okej att vem som helst kan läsa en blogg, men att få veta att någon helt fanatiskt gör det för att de själva har dåligt samvete och tror att de på detta sätt kan gottgöra det svek de en gång själva orsakat är ju bara löjligt. Varför inte försöka visa att man faktiskt bryr sig istället för att i smyg iaktta på håll och hoppas på att ett mirakel ska ske?

JAG kommer inte att försöka återuppta kontakten, för jag har det sociala nätverk jag behöver. Men om nu du saknar mig så mycket som man får höra så visa det. Tomma ord är inte värda någonting i mina öron!

Jag vet hur många bloggbesökare jag har varje dag, ni som vågar stå för vilka ni är kan ju ta och tala om det...

Kommentarer
Postat av: Mika

Att jag läser vet du väl redan men lät som om det är bäst att säga ändå ;) Saknar dig!

2009-07-23 @ 16:37:50
URL: http://mikado.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hejhopp jag läser om du vill veta :p

2009-07-23 @ 18:50:24
Postat av: Anonym

SEGLAUT!

2009-07-23 @ 20:59:01
Postat av: frida

jag läser din blogg =) va dock ett tag sedan nu för har vart på semester. Hur har du haft det i sommar annars då?

2009-07-23 @ 21:37:05
URL: http://fridabeijer.blogg.se/
Postat av: frida

sv: men så härligt :) jo men den har allt vart bra, har vart i smögen strömstad och ven mm

2009-07-24 @ 18:24:35
URL: http://fridabeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0