Som en strålande sol


Jag ska inte säga att jag inte tycker om mitt jobb, för det gör jag verkligen. Bättre sommarjobb än att vara seglarskoleinstruktör kan man inte ha, men att förneka att det är jobbigt vore korkat. Jag är nu efter bara en vecka helt slut, och då menar jag det verkligen. Jag är så slut att jag till och med hoppat över en chans att åka vattenskidor, ring och wakeboard med underbara människor i kväll, vilket jag sett fram emot under hela året. Så kan det gå...


I går var jag och Tessie över med RS Visison i Onsala och seglade ett race. Kigge och Johan var också med i den andra Visionen. Jag och Tessie gick ut stenhårt och satsade järnet (precis som vi alltid gör ;o) hehe) Det gick i alla fall väldigt bra och vi insåg att vi var bättre i lättvind än vad killarna var. Vi kom tvåa av fyra och vi var väldigt nöjda :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0