Ett sent inlägg

Men det är fortfarande denna dagen, den 4 mars. Lenas födelsedag!
Grattis! Grattis! Grattis!

I dag har jag fått reda på att jag ska få åka till Norge, närmare bestämt till Oslo, med några ifrån skolan. jag är inte helt införstådd i vad det går ut på än, men det är något samarbete som vi har med en skola där. Vi som ska med fick i alla fall göra lite val om vad vi ville göra där, och då fanns det ett val om att man kunde fota och dokumentera allt som vi gör. Det valde jag som första, och som andra tog jag körsång. Får se vad det blir.

Norges flagga

Nu har jag skrivit färdigt min engelska uppsats i varje fall, första gången på väääldigt länge som jag lämnar in engelskan i tid!

I morgon blir det figurantövning ute vid Kärringberget på garnisonen. Skademarkör ska jag var tror jag. Det blir spännande.

Sov gott, God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0