Fullt upp

just nu är min kalender så fulltecknad att jag inte ens hinner skriva här varje dag... Jag har en hel del att göra både i och utanför skolan, men snart är det ju lov och då ska jag åka till Mika i Stockholm :o) Jippie!! Och dessutom så kommer ju Anna hem under två veckor. Innan dess ska jag åka till Oslo också, så allt skolarbete måste bli klart snart!


Jag var på modevisning i går förresten. I Uddevalla med Sara. Emilia gick modell för en kompis och alla kläderna var hur fina som helst! Bilder kommer att komma upp i eftermiddag när jag är hemma ;o)

Kommentarer
Postat av: frida

jo tack det är bra med mig sj? men vad bra :D ja då kommer vi antagligen få möta varandra ja :P

2009-03-25 @ 15:22:27
URL: http://fridabeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0