Något jag aldrig trodde jag skulle göra...

Nu har jag varit på kurs i två dagar och kan numera titulera mig som både instruktör och tränare. Kursen hölls som sagt ute i Långedrag, och på lämpligt avstånd från klubbhuset där vi höll till låg Långedrags Värdshus där vi åt lunch båda dagarna. I går serverades hamburgare a la Gourmet, hur goda som helst! och i dag fick vi skaldjurssoppa med gissa vad!? jo musslor...


Det är något som jag aldrig trodde att jag skulle kunna våga äta, men i dag gjorde jag faktiskt det. Och som en annan kursdeltagande uttryckte det, ungefär som Pumpa i Lejonkungen; slemmigt men mättande.. Eller ja, han sa bara mättande men för mig och Tessie tog det inte ens en halv sekund  för att fylla i med det andra ordet.. :P hehe Det var i vilket fall inte så farligt som jag trodde att det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0