RS Vision

I dag har jag och söta Lina seglat RS Vision tillsammans. Det gick bra, i alla fall ända tills Lina tog över rodret och jag skulle testa att hänga i trapetsen. När jag hängde där ute började Lina lova varje gång båten lutade åt lä, vilket resulterade i att all kraft från seglet försvann och kvar hängde jag med rumpan i vattnet :o) hehe Andra gången gick det så långt att båten faktiskt gick runt och där låg vi och plaskade bredvid. Jag hade våtdräkt men inte Lina så det var ganska kallt för henne. Det tog en stund innan vi fick upp båten igen, men till slut gick det och vi seglade vidare mot Tjolöholms slott :o)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Åh vad nice :P hehe men å bada e väl alltid kul? men va härligt att det gick bra sen iaf :)

2009-05-23 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0