Uppladdning

Jag sitter och försöker ladda upp lite roliga filmklipp från dagen när vi dansade samba, men det tar sån jäkla tid så jag vet inte hur länge jag pallar sitta uppe och vänta...

Vi har i alla fall haft en kul dag, trots att träningen inte gick något vidare för nån av oss. Massa mat blev det i alla fall, först thaimat utanför Saluhallen, sedan samba i två timmar, tillbaka till Kungsbacka där vi fick tacos serverat hos klubbens ordförande ;o) Träningen sen pratar vi inte om, mer än att jag kan säga att jag lyckades sträcka ryggen så nu kan jag inte gå alls typ :o/


Elin testar kanibaldräkten som Lovisa sa ;o) haha


Jessica, Lovisa och Alexandra dansar loss med olika utstyrslar


Hela dansgänget, Alexandra, Elin, Jag, Valentina (hon som lärde oss), Julia, Jessica, Paulina och Lovisa 


Sen blev det tacos!! Paulina och Elin väntar ehm, tålmodigt ;o)


Kommentarer
Postat av: e

Hahaha braiga bilder !!

2009-10-30 @ 13:46:34
URL: http://elinakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0